Mickey's tavern Calumet

15 juli 2013 - Calumet, Michigan, Verenigde Staten

Het is ondertussen maandagavond dus jullie hebben even 2 dagen niks van ons gehoord, we hebben gisteren zoals het hoort de zondagse rust in acht genomen...Zaterdagavond hadden we het derde optreden op een rij en dit zou ook de langste zijn.... Van half 10 tot half 2.... In de plaatselijke dorpskroeg van Calumet.Ook dit optreden was weer een ervaring op zich.... Het podium was aardedonker, best wel lastig om daar je apparatuur op te zetten en te soundchecken.... Ook de kruk voor peter was een feestje opzich... Een stapel omgekeerde emmers  met een kussentje erop, als het te laag was werden er gewoon een paar emmers bijgezet..Wilde je vervolgens het podium afstappen dan zat je vastgeplakt aan de vloer.  Maar wel een volle bak en een geweldige sfeer....Het halve dorp was er zo'n beetje wel, dus een kroeg vol noordelijke hillbilly's. We hebben onze ogen uitgekeken.......Wat een aparte ( ik wil het netjes houden) types liepen er rond.Al met al een zeer geslaagd optreden voor een erg enthousiast pulbliek...We waren daarom pas rond 3 uur in onze cabin en hebben de zondag besteed met uitslapen, rondlummelen, budweisers drinken en een lekkere rib-eye steak op de BBQ.Vandaag maar weer eens de toerist gaan spelen.... Rondje Calumet en omstreken en een bezoek aan de plaatselijke kopermijn, hier kon je met een soort karretje in naar beneden maar gezien jeroens diepte/hoogtevrees zijn wij boven gebleven. De rest is wel gegaan en ze vonden het best wel interresant geloof ik.We zijn nu net terug van ons diner.... Een authentiek gerecht uit deze streek... Een soort broodpastei gevuld met aardappels wortels vlees en ui. Heeft prima gesmaakt....En nu........ De resten drank en snacks opmaken want morgenmiddag vertrekken we naar Kansas...... Misschien nog ff een korte stop bij een medisch centrum want mijn muggebeten nemen ondertussen wel erg rare vormen aan.... Blaren van een centimeter in het rond..... Bulten van 5 cm en voeten die 2x zo dik zijn als normaal... Ik zal jullie de fotos besparen.......proost vanaf deze kant en tot snel

1. Jannie:
    16 juli 2013
    het gaat haast op werken lijken daar.
    fijn dat jullie het leuk hebben.
    ja en muggebeten niet zo lekker liesbeth succes verder jannie