KKFI 90.1 FM. &. Knuckleheads

21 juli 2013 - Leawood, Kansas, Verenigde Staten

Zondagmiddag, zo rond een uur of 3, schaaltje kaas bakkie ships een een koude budweiser binnen handbereik, aan de rand van het zwembad met mijn voeten in het water, bij een graadje of 35, vind ik het wel weer tijd om jullie een blogje te sturen.

Laten we beginnen bij vrijdagavond...... We Zijn uitgenodigd bij KKFI radio voor een live intervieuw met een stukje live muziek spelen.

Dit is een redelijk bekend radiostation in Kansas en Missouri met gemiddeld zo'n 10.000 luisteraars, best wel spannend dus.

We maken kennis met Mike, de DJ van deze show, die we alleen via relefoon en internet kenden, het blijkt een gezellige leuke langa darm te zijn met een vlotte babbel en leuke verhalen..... Maar ja das niet gek als DJ..

De 3 mannen worden geïnterviewd terwijl ik wat fotos maak en Jeroen speelt ook nog 3 nummers live semi akoestisch, er wordt zowaar nog gebeld ook in de uitzending door een man die ooit bindingen met nederland had, hij belooft morgen naar ons optreden te komen...... Cool.....

Zaterdagochtend hebben de heren toch wel een beetje kriebels voor vanavond want de tent waar we spelen hebben we gisteren nog even bezocht, en hier hebben wel erg veel grootheden gespeeld En wij zijn de support-act van Chubby Carrier, een bluesgroep die het hier in de usa erg goed doet.

Daar komt nog bij dat de Knuckleheads de meest gave tent is die ik ooit heb gezien... Het ligt op een soort industrieterrein, is klein begonnen,eerst als Harley repairshop en later als kroeg, en nu op wel zeer unieke wijze uitgebreid als muziektent/bar. Niet te omschrijven eigenlijk..... Ik hoop dat de fotos je een beetje een indruk geven.

Smiddags is er al een jamsessie dus we zijn er rond 3 uur, het zit er dan al behoorlijk vol, we genieten dus ook met volle teugen....

Van 7 tot 9 mogen de boys het podium op en ze spelen de sterren van de hemel.....echt een onvergetelijke avond. De JvT speelt op het binnenpodium en is buiten op diverse schermen te zien en horen, en om 9 uur neemt Chubby het over op het buitenpodium, die dan weer binnen te volgen is. Ik heb  t niet geteld maar er zit toch zeker minstens 300 man binnen en buiten.....

Wat een avond...... Trots op mijn jongens..!!!!!!

Was een schitterende afsluiting van deel 2 van onze trip......... Op naar deel 3........

Morgen vertrekken we richting Clarksdale, met een 2 daagse shopstop in Branson.

Talk to you later..........