Kansas city Kansas

18 juli 2013 - Leawood, Kansas, Verenigde Staten

Hallo lieve blogvolgers..... Daar ben ik weer.... En nu vanuit Kansas.

Maandagavond zijn we vanuit houghton via Chicago naar Kansas gevlogen. Dit ging lekker vlot.... Met een kleine vertraging in Houghton, zo'n 40 minuten, waren we na een uurtje in Chicago, daar konden we gelijk door naar onze volgende vlucht naar Kansas. Rond 11 uur savonds waren we in Kansas, daar de huurauto opgehaald en rond 12 uur bij ons nieuw onderkomen aangekomen.

Dit keer een gewoon super 8 motel maar wel met een zwembad en wat nog veel fijner is, geen muggen en steekvliegen.... Een verademing dus.

Temperaturen hier zijn ook niet te versmaden... 38 graden en volop zon.

We hebben allemaal het gevoel dat we weer in de bewoonde wereld zijn terechtgekomen... Het was daar in upper Michigan ook wel erg arm en armoedig, de mensen slecht gekleed en verzorgd, al waren ze wel heel hartelijk en gastvrij.

Echt een beetje hillbillyland was het daar, oude troep en weinig vertier anders dan de natuur en een verdwaalde shop of kroeg.

Hier in Kansas is dat wel even anders, dit is geen arme vervallen stad, we hebben gisteren en vandaag dus even het shop en lekker eten tekort flink ingehaald.

Ook is de DJ van Kansas radio hier net even geweest om afspraken te maken voor het

intervieuw op de radio morgen en het optreden in de Knuckleheads zaterdagavond.

Het gaat hier allemaal wat professioneler dan in Calumet..... Spannend wel allemaal.... Deel 2 van de tour is nu echt begonnen....

Morgen en zaterdag ga ik weer volop fotos maken en alle indrukken proberen te vertalen in de blog, vanavond doen we rustig aan, beetje snacken en bieren bij he zwembad.

We zitten nu in Kansas city Kansas, en de optredens zijn in Kansas city Missouri...... En dat is toch maar een half uurtje rijden.....